Monday, April 30, 2007

“ အေမ “


အေမဆိုတဲ႔ ေ၀ါဟာရကို ကၽြန္ေတာ္ သိကၽြမ္းခဲ႔တာၾကာပါၿပီ။ သိတက္စအရြယ္ကတည္းက ဆိုပါေတာ႔။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒီေ၀ါဟာရ
ရဲ ႔ အနက္က အလြန္နက္တယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္သိတာ မၾကာေသးပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ႔ အေပါင္းအသင္းေတြကေတာ႔ သူ႔တို႔
ရဲ ႔အေမက အၿမဲတမ္း နားပူလိမ္႔ရွိတယ္လို႔ ေျပာဘူးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ ႔ အေမကလည္း ဒီအတိုင္းပါဘဲ ။ ကၽြန္ေတာ္အိမ္ျပန္သြား
လို႔ အိမ္ေပါက္ကိုေတာင္မေရာက္ေသးဘူး ၊ အေမ႔ရဲ ႔ ေအာ္ဟစ္ေနတဲ႔အသံကိုၾကားေနရတယ္။ ( အက္ဆစ္ရဲ ႔သီခ်င္းစာသားေလး
ကိုေတာင္ သတိရတယ္ “ ငါ႔အေမရဲ ႔ ရပ္(စ္) သီခ်င္းသံလား ” ) ။ ဟား . . . ဟား . . . ဟုတ္တယ္ဗ်။ လူေတြက အသက္ၾကီးလားရင္ နားေတာ္ေတာ္ပူတယ္၊ ကဂ်ီကေၾကာင္မ်ားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေတြ႔တာနဲ႔ အေမက ေျပာစရာရွိတာေတြကို တရစပ္ ( စစ္ေသနတ္နဲ႔ ပစ္သလို ) ေျပာေတာ႔တာဘဲဗ်ာ။ နားေတာင္ မီးခိုးေတြထြက္တယ္။ တခါက အေမခရီးသြားေနရလို႔ အိမ္မွာ အေမ မရွိတဲ႔အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ႔ အိမ္က တိတ္ဆိတ္ေနတယ္ ။ တခုခု လိုေနသလို ခံစားရတယ္။ ပံုမွန္ဆိုရင္ အေမရဲ ႔ ေအာ္သံေတြေျပာသံေတြ ၾကားရတယ္။ အေမရွိတုန္းကေတာ႔ အဲဒီအသံေတြက ေတာ္ေတာ္နားပူတာဗ်။ အေမ ခရီးသြားေနလို႔ အိမ္မွာ မရွိတဲ႔အခ်ိန္က်ေတာ႔ ဒီအသံေလးေတြ ေႏြးေထြးမႈ ၊ ခ်စ္ခင္မႈေတြ ဆိုတာကို နားလည္လာတယ္။ ေအာ္ . . . ဒါေတာင္ အေမက ခရီးသြားေနရလို႔ မရွိတာ ။ အေမ မရွိက်တဲ႔ လူေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္။ သူတို႔မွာ ခၽြဲဖို႔ ၊ ႏြဲ႔ဖို႔ ၊ အၾကင္နာေတြ ေပးတက္တဲ႔ မိခင္မရွိရွာဘူးဆိုေတာ႔ေလ . . .။ ဒီေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္လည္း အေမ ရဲ ႔ တန္ဖိုးကိုနားလည္လာတယ္ ။ “ အေမ”ဆိုတဲ႔ ေ၀ါဟာရ ရဲ ႔ အနက္ကို သိလာတယ္။ ေက်းဇူးၾကီးမားလွပါတယ္ အေမ . . .။



ဒီပံုက ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္တုန္းက အေမနဲ႔ ခရီးသြားတုန္းက ရိုက္ခဲ႔တဲ႔ပံုေလးပါ

No comments: